- Vi märker redan nu att köpbeteendet av plastråvara och kompound har ändrats. Kunderna köper inte lika stora mängder längre, säger Steen Jensen, vd för Biesterfeld Nordic, till Plastforum.
- Marknaden börjar bli mättad och ledtiderna har blivit kortare, säger Peter Eriksson, marknadschef för företaget, när vi träffar honom och resten av gä...
Marknaden börjar bli mättad
Biesterfeld Nordic med Steen Jensen i toppen märker tydligt att ledtiderna för plastråvara blivit kortare.
Team Biesterfeld Nordic med Steen Jensen, tvåa från höger, och Peter Eriksson, längst till höger. Foto: Malin Folkesson, Plastforum.
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration